zhobin
zhobin

zhobin

نظرتون چیه برگردم به همون کتاب گذاشتن روی اینترنت ؟


نظرتون چیه برگردم به همون کتاب گذاشتن روی اینترنت ؟موافق هستید یا خیر؟

فکر کنم اینطوری واسه همه بهتر باشه باز اون طوری زبان همدیگر رو بهتر درک می کنیم 

خیلی ناراهنم یک 6 یا 10 هفته ای می خوام پست نذارم برم فقط کتاب بخونم و اسکن کنم

خدایا همه مون داریم بر می گردیم به 20 تا 25 سال پیش نمیدونم چرا ولی اینطور حس و فکر می کنم

فقط آهنگ های پینک  ( فلوید ) ...




نظرات 3 + ارسال نظر
ماهش چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 15:36 http://badeyedel.blogsky.com

سلام و درود
یکی از چیزهایی که نشون میده آدم ها چقدر به هم نزدیک هستند موسیقی های مورد علاقه شون هستمن خارجی فقط ادل رو دوست دارم

خارجی من پینک ( فلوید ) و متالیکا گوش میدم یکم هم موسیقی سنتی گوش میدم که به پینک نمیخوره

سمیرا چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 20:52

پیشنهاد خوبیه اون کاری رو انجام بدید، که باعث خوشحالیتون میشه

آره این جوری فکر کنم بهتر تره یک 8 تا 10 هفته ای شاید بیشترک کمترک نباشم
اگر نبودم اعیاد نیمه شعبان و عید نوروز مبارک همتون باشه ...
امیدوارم سال دیگه هم شوما خانووم ها واسم دعا کنید
با یک نسترن یا یک رها موسوی چشم رنگی یا چشم معمولی خوب قانع زرنگ غیر اذیت کن ازدواج کنم بخواد فقط زندگی کنه فقط همینو میخوام

عمو زنجیر باف چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 20:10 http://amoo.ww4.ir

کتابهای ایرج پزشکزاد رو اگه داری لطفاً قرار بده، من کتاب دایی جان ناپلئون رو که خوندم جذب این نویسنده شدم.

کتابهای پزشک زاد رو فکر کنم اون 10 تا 12 سال پیش که می رفتم کتابخانه حرم مشهد ندارند
بازم می گردم اگر بود براتون روی نت می ذارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.