zhobin
zhobin

zhobin

اگر زین الدین زیدان ایران بود چی می شد؟

الان دارم با خودم  دارم فکر می کنم اگر زین الدین زیدان ایران بود چه اتفاقی می افتاد ؟ خب با خودتون فکر می کنید و می گویید : خب لابد از انگلیس توی جام جهانی  تعداد گل رو نمی خوردیم یا جلوی آمریکا یک مساوی رو می گرفتیم اما بنظر کارشناسی بنده اگر زیدان ایران بود می تونستم باهاش قاپ خیلی ها رو بدزدم و ( زودتر با یک نسترن  مهسای  رها موسوی   سمیرا ی  چیزی  و... )  ازدواج می کردم کشور ما به یک زین الدین زیدان احتیاج داره که در اصطلاح فوتبالی ها " کار رو در بیاره " .

خوب بید.





نظرات 9 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 22 بهمن 1401 ساعت 18:17

عجب آدمی هستی! مثل این دوستایی که تا ازدواج میکنن، بقیه رو فراموش میکنن البته حق هم میدم بهشون من نمیگم مجازی نمیشه زن گرفت، میشه ولی خب احتمالش کمه خلاصه هر جا هستی سلامت باشی، زن زندگیت رو هم در دنیای واقعی پیدا کنی بزودی

شوماها واسم دعا کنید خدا دعا ی شما ها رو زودتر استجابت می کنه
دعا کنید یک سرمایه ای پولی هم برسم اونوقت ازدواج کنم

سمیرا شنبه 22 بهمن 1401 ساعت 14:08

میگم وجدان جان کجایی؟ حالا چون از وبلاگ زن زندگیتو پیدا نکردی باید ما خوانندگان وبلاگتو تحریم کنی؟! بیا زن گرفتن و وبلاگ نویسی رو از هم جدا کن، مثل جدایی دین از سیاست

ما آخرش که به یک
نسترنی
رها موسوی
مهسای
سمیرایی
ملیکایی
چیزی نرسیدم
آخرش مثل تراویس بیکل میذارم یکمدتی میرم واسه خودم قهر می کنم و واسه خودم زندگی می کنم ...
به نظر من وبلاگ نویسی من به این زن گرفتن تا حدودی مربوط است ...

سمیرا چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 20:18

من هر چی بگم، شما حرف خودتو میزنی باشه کی بیای بگی زن گرفتم، امتی رو از نگرانی برهانی

خدا از دهانت بشنوههه الهی پیر شی مادر جوون یکی واسه ماها هم دعا کنه

سمیرا چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 20:02

وجدان جانم، در مورد زیدان حقیقتا نظری ندارم ولی در مورد اینکه میگی مثلا «من تنها خواستگار فلانی بودم و حیوونی ها به غیر از من خواستگار نداشتن» نظر دارم از نظر بنده کمترین، هر آدمی به خودی خود ارزشمنده، اینکه دختری خواستگار زیاد داشته باشه، یا اصلا خواستگار نداشته باشه، مهم نیست درحقیقت. برای دختر، داشتن خواستگار فضیلت یا نبودنش رذیلت نیست، مهم اینه که شمای وجدان برای خدا خیلی عزیزید و شمارو دوس داشته و خلق کرده، یه سری فاکتورهای مادی، مثل ثروت، زیبایی،... باعث میشه خیلیا طالب زیاد داشته باشن مثلا یه نفر سلبریتیه و همه میخوانش، و بالعکس. ولی حقیقت اینه که اینها هیچ اهمیتی نداره، مهم اینه ما در پیشگاه خداوند روسفید باشیم و خودمون از خودمون رضایت واقعی داشته باشیم، نه اینکه داشته های مادیمون شامل خواستگار، همسر، بچه، خونه، زندگی،... من نوعی رو تعریف و میزان رضایتم رو تعیین کنه! بعد حتی از نظر مادی هم حداقل در قرن بیست و یک، دیگه آدمارو نباید همسرشون تعریف کنه! چه زن، چه مرد، شاید واقعا فردی از صمیم قلبش نخواد ازدواج کنه و برای زندگیش اهداف دیگه ای داشته باشه که همشون هم مثبت باشن، شاید اصلا در تقدیر من نوعی ازدواج نباشه. من اتفاقا خیلی موافق ازدواجم ولی برای من آدما با ازدواجشون تعریف نمیشن، از بعد مادی آره ولی در کل نه! اینم از منبر من، تا نگی کجایی، بیا نظربده

چه نظر طولانی ... نفسم بند اومد تا خوندم ... بابا کدوم قرن جدید 21 ... مهم اینکه بنده خدا درآمد مکفی داشته باشند و همدیگر رو بپسندند بقیشو با هم عشقولانه حل می کنند.
این که گفتم طفلکی ها خواستگار نداشتند رو واقعا نی راست می گفتم ... آخه کسی مثل من که واقعا نسترن ووو مهسا ووو رهاموسوی ووو ملیکا رو واسه خودشون و همونی که بودن دوست داشتم نه بخاطر پول و ظواهر مادی و دماغ یا چشم و ظواهر زیبا ...

شاهین چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 16:21 http://3marholor.blogfa.com

در نوشته هاتون از نسترن رها اسم می برید آیا منظور شما وبلاگ نویس قدیمیه که نوشته های وبلاگش در کتابی بنام ایام بی شوهری جمع آوری شده؟

نخیر آقاجان ایام بی شوهری چی چیه ؟ این نسترن و رها موسوی و مهسا و ملیکا توی سایتی بنام مای پردیس بودند 15 تا 17 سال پیش ...که با همین کتابناک یکی بودند حیوونی های من خواستگار نداشتند و من تنها خواستگار شون بودم اما بعدا بدلایل بسیارعدیده از همدیگر جدا شدیم ایم مهسا از رها موسوی هم 2 تا 3 ماهی بزرگتر بود بقیشون رو دقیق یادم نیست

سمیرا چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 11:17

من هستم همش که نباید نظر بدم، اینهمه نظرو از کجا بیارم وجدان

خوب می خواستم نظر مثبت شوما و تراویس بیگل رو در مورد زین الدین زیدان و اینکه فوتبال ما و مملکت ما در کل به یک زیدان که بازی رو بخواددر بیاره بدونم آیا مثبت هست ؟ یا رفتین گل بچییند ؟

حسین چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 09:28

سلام
چه پست جالبی بود و خندیدم از نوشته ات
دمتون گررررررررررررررررررم
بازم بیا وب مون

چشوم سعی می کنم بیشتر از این مطالب براتون پست کنم و بفرستم
سمیرا و تراویس معلوم نیست کجایند دیگه نظر نمیدن

ماهش سه‌شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 18:20 http://badeyedel.blogsky.com

آره متوجه ام

خوشحالم که متوجه اید و خوشحالید و مورد توجه شما واقع شده است .

ماهش سه‌شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 15:32 http://badeyedel.blogsky.com

طنز خوبه اما گاهی زیاده رویه!

خوب یک چیزی نوشتم دور همدیگر شاد بشیم وبخندیم نه منظور خاصی نداشتم بووخدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.