zhobin
zhobin

zhobin

دختر های مو دم اسبی

1یا 2 هفته ای هست که کلا دخترای مدرسه ای و دبیرستانی و دانشجو توی مشهد خیلی رلکس و راحت  بی حجاب میان بیرون و میرن سر کارشون یا دانشگاه

توی این 2 هفته فقط دقت کردم توی این مشهد ما دختر های که موهاشون رو دم اسبی می کنند بیشتر شده ...بعضی پسرها هم البته موهاشون رو دم اسبی می کنند . ( یعنی می خوام بگم هر کی توی این مملکت هر کاری دوست داره انجام میده ...)

ریزه ریزه آدم باید خیلی مواظب باشه ودقت کنه طرف دختره یا پسر ؟ امروز سوار مترو بودم  در مسیر برگشتم وکیل آباد چند مورد چند جای مختلف دیدم  نزدیک بود به یکی شون بخورم  طرف  گلگیر اش کمی بهم گیر کرد و خودش متوجه نشد ...بابا بخودا آزادی که اینا دارن توی خود آمریکا و اروپا هم  دختراشون  ندارند  اینا  توی ایران  بیشتر هم دارند و گردش می کنند و پارتی می گیرین مثل دوست مون زمانی که می گفت دی جی هم هستم ... اونوقت من بر می گردم به همون موضوع قبلی که ماد اشتیم  کتاب می خوندیم توی سایت کتابناک  اون شازده زمانی بخاطر عقده بازی ذاتی اش با بنده دستور می فرمایند به دوست شون مصطفی یا امید که به بابا جوون شون بگن پروفایل بنده رو بخاطر همون دلیل ( بخوانید هیچی بزرگ ) بنده رو مسدود می کن این سطح از عقده بازی و نادانی این دوستان رو به هیچ وجه من الوجود درک نمی کنم .

بخدا نمی فهم تون ؟ بخدا نمی دونم منظورتون چیه ؟  یکی  ترجمه کنه این دوستان بدنبال چه چیزی هستند ؟


خدا همه ما ها رو به راه راست هدایت بفرماید الهی آمین 



پ ن پ 1 : یک سوالی داشتم از مخاطبای خاص خودمون یک سری بودند توی همین کتابناک با عکس پروفایل پرگار و گونیا  و علائم عجیب مثل مثلث هرم ووو... اونها رو هم رصد می کردید یا فقط بنده رو مورد تفقد قرار می دادید؟!


پ ن پ 2 : یک سری خونه ها و ساختمان ها توی این مشهد ما شبیه هرم و مثلث و این جور مسائل هست شما دوستان براتون پیش اومده برین با سازنده ها یا معمار های این گونه ساختمان ها گپی بزنین ببین مثلا حکمت ساختن این جور ساختمان ها و برج ها اونم توی مشهد چی چیه ؟! از این موارد و تشابهات زیاد هست ...


پ ن پ 3 :  این مدیریت سایت کتابناک عوض شود بخودا خودشون رو دارند اذیت می کن ان ... صلوات

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 21:06 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام همشهری
خوبی
شکر خدا از وقتی روسری ها کنار رفت برکت برف و بارون زیاد شد

علم الهدی سکته نکنه یه وقت

علم الهدی رو چه به سیاست حاج آقا سرشون به نماز و عبادت در حرم بنده... بنظرم حاج آقا وقتی دامادشون رییس جمهور شدن کمتر پشت تریبون میان ما ها دلتنگ شون میشم بووخدا

تراویس بیکل دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 20:50 https://travisbickle1.blogsky.com/

به نظرم قبل این که کُس بکنی،برو روانپزشک.جدی دارم میگم،تو باید بری روانپزشک که برت گرددنه به جریان زندگی.گیر کردی توی ۱۵ سال پیش.

باشه به حرفت گوش میدم می خوام کلا بچه حرف گوش کنی بشم
یک جا بشینم مثل یک بچه گربه ساکت و آرام

تراویس بیکل دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 19:18 https://travisbickle1.blogsky.com/

بکش بیرون از کتابناک‌.
چرا پولات رو جمع نمیکنی بری کُس بکنی بلکه از این حال و هوا بیایی بیرون

1- دارم سعی می کنم بکشم بیرون از این کتابناک...

2- خیلی بی ادب هستی ...

3- اگر زمان اون نسترن و رها موسوی و ملیکا و مهسا و غیره و ذالک بودند اینا رو می نوشتی و من فقط می خوندم من رو چوب فلک می کردند ظاهرا همه الانه آزادن غیر ما یک نفر بدبخت که دیواری کوتاه تر از من خدا پیدا نمی کن ان خدا بزرگی ات و عظمت ات رو شکر ...
من یک گریه کن مثل نسترن یا رها موسوی ندارم که خوب ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.